U retrovizoru najbržeg
33

Pogledajte kako se novi BMW M4 CS snašao na čuvenoj njemačkoj stazi

E. L.
Drugi najbrži produkcijski BMW-ov automobil čije je vrijeme kruga mjereno na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife zaostao je za mnogo skupljim modelom M4 CSL manje od dvije sekunde.

U Minhenu nisu dugo čekali, pa su nekoliko dana nakon premijernog predstavljanja novog M4 CS objavili videomaterijal na kojem se može vidjeti kako se verzija CS s kojom je popunjen prazan prostor između modela M4 Competition i M4 CSL snašla u suočavanju s legendarnom njemačkom stazom Nürburgring Nordschleife.

Za 20,76 kilometara dug krug staze posljednjem proizvodu koji "potpisuje" M odjel trebalo je 7 minuta i 21,99 sekundi, što je drugo najbolje vrijeme za produkcijski model BMW-a, jer na prvom mjestu i dalje ostaje brojčano ograničen M4 CSL s ostvarenim vremenom kruga 7:20,20. Svi se slažu da je zaostatak CS-a u odnosu na značajno skuplji CSL zanemarljiv.

Nije otkriveno ko je na Nürburgringu bio iza upravljača CS-a, a vrsni poznavaoci slažu se da je ostvareno vrijeme kruga možda moglo biti još bolje uz prihvatanje enormno velikog rizika na pojedinim dijelovima staze, što nije prihvatljivo.

M4 CS je na dugom završnom dijelu staze Döttinger Höhe prije usporavanja stigao do 300 km/h, ali je mnogo fascinantnije kako se gromoglasni Coupé nosio s mnogobrojnim zahtjevnim zavojima Nürburgringa, posebno na dionicama iza čuvenog Karussella.

Podsjećanja radi, novi M4 CS (G82) pokreće poznati trolitarski linijski 6-cilindarski biturbo motor koji raspolaže s 550 konjskih snaga. Od 0 do 100 km/h stiže za 3,4 sekunde i razvija elektronski ograničenih 302 km/h. Proizvodnja počinje u julu.