Model Dino 206GT je predstavljen 1968. godine, imao je 2,0-litarski V6 motor i dva sjedišta, ali ne i Ferrarijevu značku. Taj motor je kasnije zamijenjen 2,4-litarskim motorom, koji je pokretao model 246GT, a koji se proizvodio do 1973. godine. Taj model je zamijenjen modelom 308GT 1974. godine, koji je imao konfiguraciju sjedišta 2+2. Treba reći da taj model nije imao značku Dino, koja je zamijenjena Ferrarijevom.
"Možda ćemo proizvesti automobil sa 500 KS, ali to neće biti jeftin Ferrari. Naš brend je unikatan i mora biti zaštićen. Radije ću napraviti 500 automobila manje koje zahtjeva tržište nego 500 više. Ne smijemo se poigravati sa očekivanjima Ferrarijevih kupaca", izjavio je predsjednik Ferrarija Sergio Marchionne.
Međutim, postavlja se pitanje koje će mjesto zauzeti novi Dino pored modela California T, 488 GTB, F12 i FF. Postoji jedna radikalna opcija, a to je da bude zamjena za coupe kabriolet California T.
Model California T je dobio dobre kritike, ali nikada nije imao pravi sportski duh kao ostali veliki Ferrarijevi modeli.