Rezultati istraživanja objavljeni na Sajmu automobila u Ženevi su pokazali da je automobil dobro prihvaćen, kako od posjetitelja, tako i od novinara.
Vrijeme prolazi, ali njemački proizvođač vjeruje da ima još dvije godine da odluči da li će krenuti u serijsku proizvodnju prije nego dizajn koncepta izgubi na atraktivnosti. Zbog toga šefovi Opela još uvijek razgovaraju o ideji, a većina je spremna dati "zeleno svjetlo". Najveći izazov je pronaći pravu platformu, jer je pogon na stražnje točkove ključan za GT.
"To je automobil koji svi volimo, a i javnost ga voli, tako da ga želimo proizvoditi. Pitanje je koji je pravi pristup, tako da još uvijek istražujemo", izjavio je predsjednik Opela Karl-Thomas Neumann za Autocar.
Ranije se spekulisalo da bi automobil mogao dobiti prilagođeni pogon na sva četiri točka baziran na onom koji koristi SUV Mokka X. Nedugo nakon Sajma automobila u Ženevi Neumann je priznao da Opel nema potrebnu platformu, a sada se čini i da General motors ne želi potrošiti novac na razvoj nove.
Jedino rješenje za Opel je da se udruži s drugom kompanijom i razvije novu platformu. Spominje se GM-ov kineski partner SAIC.