Audijev coupe TT nikada se nije svrstavao među "ozbiljne" sportske automobile, jer Audi u toj kategoriji već godinama nudi R8. I dok su mnogi očekivali da će u Audiju za ovogodišnji Wörthersee Tour pripremiti neki "strašni" konceptni automobil na temu modela R8, iz Ingolstadta je stigao konceptni model TT Clubsport Turbo Technology čiji motor razvija 600 KS i 650 Nm najvećeg obrtnog momenta. Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi 3,6 sekundi, a maksimalna brzina je 310 km/h. Sve zajedno daleko je od Audija TT čiju je najsnažniju produkcijsku varijantu (RS) pokretao motor sa 340 KS.
Konceptni TT dobio je nekolicinu novih aerodinamičkih karoserijskih komponenti, a naglašeno prošireni blatobrani asociraju na Audijev omiljeni Quattro Concept. Dodatak "Turbo Technology" u nazivu automobila odnosi se na električni turbo-punjač uz koji je u potpunosti eliminisana zadrška u radu turbo-punjača (poznatija kao turbo rupa), a punjač se napaja baterijama koje su smještene u prtljažniku i pune se prilikom kočenja automobila.
U unutrašnjosti automobila dominiraju karbon i alkantara, a tu su i višeuporišni trkaći sigurnosni pojasevi, čime se na neki način sugerira da bi se ovaj automobil najbolje snašao na trkalištima. Iako se za sada radi samo o izložbenom konceptnom primjerku, u Audiju su nagovijestili da je mnogo tehnoloških rješenja koja se koriste u ovom automobilu veoma blizu ulasku u njihove produkcijske modele.