Poput kupeovske varijante i M4 Convertible odlikuje agresivno dizajnirana karoserija koja savršeno slijedi filozofiju bavarskih modela koji u nazivu imaju magično slovo M, a suštinska razlika u odnosu na coupe je sklopivi tvrdi krov koji se uz pomoć elektro-motora za 20 sekundi složi u svoje spremište.
Cijela operacija spuštanja odnosno podizanja krova može se uraditi do brzine koja ne prelazi 18 km/h.
Unutrašnjost automobila identična je unurašnosti koja se nudi uz M4 Coupe, a odlikuje je kožom obložen sportski upravljač i posebna sportska sjedišta.
Pripadnost M porodici vidljiva je i po M oznakama na pragovima i ručici mjenjača. Kabriolet pokreće poznati trolitarski 6-cilindarski motor koji uz asistenciju dva turbo-kompresora razvija 425 KS i 550 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da M4 Convertible od 0 do 100 km/h stiže za 4,2 sekunde (uz 7-stepeni automatski mjenjač sa dva kvačila), odnosno 4,4 sekunde ako se prijenos snage vrši preko ručnog 6-stepenog mjenjača.
U oba slučaja maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h. Uz slovo M u ovom slučaju stiže aktivni diferencijal, kapacitetnije kočnice i posebno podešen elektro-mehanički servo-upravljač.
Opciono se može dobiti i ovjes koji nudi tri radne opcije (Comfort, Sport i Sport+), a moguće je doplatiti i za karbonsko-keramičke kočnice. Cijena automobila još uvijek nije zvanično objavljena.