Prednji dio automobila karakteriše agresivno dizajniran odbojnik upotpunjen velikim usisnicima zraka. Karakteristična hromirana maska hladnjaka vizuelno je spojena sa dvostrukim svjetlima u novorazvijenim kućištima ispod kojih su smještena svjetla za maglu. Iza kupeovske linije krova mogu se vidjeti LED zadnja svjetla i zgodna kombinacija zadnjeg odbojnika i difuzora zraka.
U odnosu na BMW X3, X4 je 14 milimetara duži i 36 milimetara niži. Kupac će moći birati između tri benzinska i tri dizelska motora.
Prvi u ponudi dizelskih motora je dvolitarski četverocilindarski biturbo motor sa 190 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Slijedi ga trolitarski 6-cilindarski motor koji uz turbo-kompresore razvija 258 KS i 560 Nm obrtnog momenta, a najsnažniji je 6-cilindarski dizelski biturbo motor koji iz 3 litre radne zapremine razvija 313 KS i 630 Nm obrtnog momenta.
Osnovni četverocilindarski dvolitarski biturbo benzinac nudi 184 KS i 270 Nm obrtnog momenta. Njegova snažnija varijanta razvija 245 KS i 350 Nm obrtnog momenta.
Na vrhu ponude benzinskih motora je trolitarski 6-cilindarski biturbo sa 306 KS i 400 Nm obrtnog momenta. Uz vrhunske materijale u unutrašnjosti i veoma bogatu standardnu opremu, BMW X4 u prodajne salone stiže početkom proljeća, sa početnom cijenom od 45.625 dolara.