Zamišljena da perfektno ujedini vrhunsku upravljivost i vrhunsku udobnost, BMW-ova nova „Sedmica“ izvana je sada osjetno uzbudljivija od prethodne generacije kojoj su mnogi zamjerali na pretjerano konzervativnom izgledu. Kako god, novi najveći BMW-ov model sada će biti prepoznatljiv po uvećanim tradicionalnim "bubrezima" koji mogu biti okruženi standardnim LED svjetlima ili opcionim Laserlight svjetlima. Svjetla za maglu također koriste LED tehnologiju.
Pored nekolicine hromiranih detalja na karoseriji, novu „Sedmicu“ karakterišu nova kućišta zadnjih svjetala, a kupcima će se ponuditi nekolicina aluminijskih felgi u rasponu od 17 do 21 inča.
Kao i do sada, BMW će Seriju 7 nuditi sa standardnim i produženim međuosovinskim rastojanjem. U posljednjem slučaju automobil je duži 14 centimetara, a putnicima na zadnjim sjedištima ponuđen je raskošan prostor u predjelu nogu. Govoreći o unutrašnjosti, automobil će se standardno nuditi uz Dakota ili Nappa kožne obloge među kojima će se naći mjesta za detalje od drveta i aluminija. Suvišno je i govoriti o nivou standardne opreme koja se nudi uz ovaj automobil.
Za sve kojima standarni nivo luksuza i dalje nije dovoljno dobar, BMW je pripremio poseban paket opreme Executive Lounge koji će se moći dobiti uz varijantu sa povećanim međuosovinskim rastojanjem. U tom slučaju putnicima je na raspolaganju četverozonska klima, grijana i hlađena sjedišta sa masažnom funkcijom i elektro-podešavanjem, a za putnike nazad tu je i konzola koja u sebi krije preklopne stoliće, nosače za čaše i 7-inčni Touch Command tablet. Za nesmetan pogled na nebeski svod tu je i Sky Lounge panoramski stakleni krov. Za muzički ugođaj brine vrhunski audio-sistem koji „potpisuje“ kompanija Bowers & Wilkins. Tačku na i predstavlja Ambient Air sistem za kvalitet zraka u kabini koji oslobađa neki od osam mogućih mirisa.
BMW za novu Seriju 7 nudi nekoliko pogonskih opcija. Slabiji 6-cilindarski biturbo benzinski motor koji se krije iza oznake 740i / 740iL iz 3-litarske radne zapremine nudi 326 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi i maksimalnu brzinu od 250 km/h. Snažniji benzinski model stiže uz oznaku 750i xDrive / 750Li xDrive i pokreće ga 4,4-litarski biturbo V8 motor koji razvija 450 KS i 650 Nm obrtnog momenta. Automobil u tom slučaju od 0 do 100 km/h stiže za 4,4 sekunde, a maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h.
Uz oznake 730d / 730Ld / 730d xDrive / 730Ld xDrive stiže trolitarski 6-cilindarski dizelski motor koji uz dva turbo-punjača nudi 265 KS i 620 Nm najvećeg obrtnog momenta. Sve zajedno dovoljno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,8 sekundi i 250 km/h.
Tu je i hibridna opcija BMW 740e / 740Le / 740Le xDrive koju pokreće dvolitarski četverocilindarski biturbo benzinski motor kojem pomaže elektro-motor sa 95 KS. U kombinaciji, vozač može računati na 326 KS, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 5,5 sekundi i maksimalnu brzinu oko 240 km/h. Važniji podatak u ovom slučaju je prosječna potrošnja goriva koja iznosi samo 2,1 litar nakon 100 pređenih kilometara. Pri brzini od 120 km/h autonomija automobil koji pokreće isključivo elektro-motor iznosi 40 kilometara.
Bez obzira na izbor motora, svaka „Sedmica“ opremljena je zračnim ovjesom i aktivnim amortizerima, a uz opcioni paket Executive Drive Pro stižu i elektromehanički stabilizatori.