Noviteti
2

Jaguar u Londonu predstavio novi model XE

Klix.ba
Uoči svjetske premijere koja će se desiti na Sajmu automobila u Parizu, Jaguar je na domaćem terenu predstavio svoj novi model XE za koji je rečeno da predstavlja jedan od najznačajnijih Jaguarovih automobila ikada.

Kompanija je za sada objavila samo fotografije modela XE S čiji vanjski izgled jasno pokazuje da automobil dolazi iz Jaguara.

Uz dodatak 'S' stiže drugačiji prednji odbojnik sa velikim usisnicima zraka, posebna maska hladnjaka, hromirani ventilacioni otvori na blatobranima, spojler na poklopcu prtljažnika i opcione 20-inčne felge.

U Jaguaru su najavili nekoliko opcija plemenitih materijala koje će se, pored vrhunske kože, nuditi za oblaganje putničkog prostora. Uz laserski "head-up“ display, vozaču i putnicima na raspolaganju će biti i novi InControl infotainment sistem kojim se upravlja preko 8-inčnog monitora.

Pored Bluetooth i USB konekcija, infotainment sistem nudi i Wi-Fi konekciju, kao i veliki asortiman različitih aplikacija.

Jaguar XE S pokreće trolitarski V6 benzinski motor koji uz pomoć mehaničkog kompresora nudi 340 KS i 450 Nm obrtnog momenta.

Prijenos snage obavlja se preko 8-stepenog automatskog mjenjača uz koji automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4,9 sekundi.

Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 250 km/h. Slabiji XE nudit će se uz nekoliko dvolitarskih četverocilindarskih benzinskih i dizelskih motora serije Ingenium.

Detaljne tehničke specifikacije bit će objavljene u Parizu, a iz Jaguara su za sada saopštili da će njihov dizelski motor u prosjeku trebati samo 3,7 litara nakon 100 pređenih kilometara.

Pored ostalog, za takve je rezultate zaslužna i potpuno nova ultramoderna lagana modularna platforma koja je, uz ostale karoserijske komponente, napravljena od aluminija koji čini više od 75 posto strukture automobila.

"Jaguar XE je maksimalno čvrst i lagan, što je ostvareno iscrpljujućim analizama i korištenjem najmodernijeg inžinjeringa. Prihvatili smo izazov i uspjeli ostvariti rezultat koji danas predstavlja apsolutni maksimum“, izjavio je Mark White, direktor tehničkog odjela Jaguara.

Pored nove platforme, u Jaguaru su odustali od uobičajenih tehničkih rješenja ovjesa umjesto kojih su u ovom slučaju koristili superiornija dvostruka poprečna ramena naprijed i potpuno novu integralnu zadnju osovinu koja svojom poprečnom i uzdužnom čvrstoćom osigurava izuzetno precizno upravljanje.