KIA je svojim prošlogodišnjim konceptnim modelom SportSpace pokazala kako bi trebala izgledati produkcijska verzija njihovog karavana koji je napravljen na osnovici trovolumenske limuzine Optima. Automobil koji se sada zvanično naziva Optima Sportswagon slijedi korake koji su začeti konceptnim modelom, a suštinska razlika u odnosu na klasičnu produkcijsku Optimu je zadnji kraj automobila na kojem se ističu spojler na petim vratima i redizajnirana zadnja svjetla opremljena LED tehnologijom.
Karavanska verzija Optime unutra je identična klasičnoj Optimi, a kupce u oba slučaja očekuje dvobojna unutrašnjost upotpunjena crnim i hromiranim detaljima. Multimedijalnim sistemom upravlja se preko 7 ili 8-inčnog displeja koji je osjetljiv na dodir, a zvuk audiosistema producira se kroz šest zvučnika. KIA opciono nudi i kapacitetniji audiosistem Harman Kardon sa osam zvučnika, kao i bežični punjač mobitela.
Optima Sportswagon nudit će se sa jednim od tri motora. Najslabiji četverocilindarski 1,7-litarski turbodizelski motor razvija 142 konjske snage, a slijedi ga dvolitarski četverocilindarski atmosferski benzinski motor koji razvija 162 konjske snage. Na vrhu ponude je dvolitarski četverocilindarski turbo benzinac koji raspolaže sa 245 konjskih snaga.
KIA će Optimu Sportswagon evropskim kupcima ponuditi u četvrtom kvartalu ove godine, a u kompaniji se nadaju da će s automobilom ostvariti dobre prodajne rezultate, a potvrda tome je i činjenica da većina evropskih kupaca u segmentu kojem Optima nominalno pripada karavane stavlja ispred njihovih trovolumenskih verzija.