Noviteti
7

McLaren 570GT: Istinski "Grand Touring"

Klix.ba
McLaren je bez preliminarnih najava predstavio novi model 570GT za kojeg u britanskoj "tvornici snova" kažu da je "najluksuzniji i najpraktičniji cestovni McLaren do sada".

Na svom četvrtom pojavljivanju na Sajmu automobila u Ženevi McLaren je pripremio do sada najveću količinu svojih modela kojima će se, bez posebne najave, priključiti i novi 570GT koji je uz modele 570S Coupe i 540C Coupe treći automobil iz McLarenove SS (Sport Series) kolekcije.

Ono što McLaren 570GT, koji će se na britanskom tržištu prodavati za 213.000 eura, izdvaja od ostalih modela je rafiniranost, opremljenost i (određena) praktičnost, što će svakako prijati kupcima koji od svog čistokrvnog sportskog automobila traže i izvjesnu dozu svakodnevne upotrebljivosti i udobnosti na dužim putovanjima. Britanski „Grand Tourer“ u tom smislu nudi dva izrazito udobna kožom obložena sjedišta koja se elektromotorima mogu podešavati u osam smjerova, a standardni dio opreme je i zatamnjeni stakleni panoramski krov kakav su u McLarenu koristili i na modelu P1.

Poput ostala dva modela iz kolekcije Sport Series i 570GT ima prednji prtljažnik zapremine 150 litara, ali u slučaju GT-a tu je i kožom obložen prtljažnik iza leđa putnika koji raspolaže sa dodatnih 220 litara.

Epitet supersportskog automobila i u ovom slučaju opravdava centralno smješten 3,8-litarski V8 biturbo motor koji razvija 570 konjskih snaga i nudi 600 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na zadnju osovinu obavlja se preko 7-stepenog mjenjača koji je (kao i ovjes) opremljen sa tri radna programa (Normal, Sport i Track).

570GT od 0 do 100 km/h stiže nakon 3,4 sekunde, a od 0 do 200 km/h potrebno mu je 9,8 sekundi. U odnosu na modele 570S Coupe i 540C Coupe, s kojima 570GT dijeli osnovne komponente ovjesa, opruge su u ovom slučaju podešene da budu mekše (15 posto naprijed i 10 posto nazad).