U odnosu na prošlu generaciju, novu Astru krase nešto oštrije linije karoserije.
Bez obzira na smanjenje ukupne dužine automobila 5 centimetara i smanjenje međuosovinskog rastojanja 2 centimetra u poređenju s Astrom prethodne generacije, u Opelu naglašavaju da je prostor za smještaj nogu putnika na zadnjim sjedištima povećan 3,5 centimetara.
Smanjenom otporu zraka pomoglo je i snižavanje ukupne visine automobila koja sada iznosi 1,46 metara, što je 2,6 centimetara niže od visine Astre J. Ono što se ne može vidjeti golim okom je značajno smanjenje ukupne mase automobila, pa će nova Astra u zavisnosti od odabranog motora i nivoa opreme od prethodne biti lakša od 120 do 200 kilograma, čime su se značajno poboljšala vozna svojstva i smanjila potrošnja goriva.
Osnovna dizelska ponuda za novu Astru bit će 1,6-litarski CDTI motor sa 95 KS, a Opel će iz iste radne zapremine ponuditi i nekoliko snažnijih dizelskih varijanti. Prvi u ponudi benzinskih motora je litarski trocilindarski ECOTEC motor sa 105 KS, a u ponudi je i potpuno novi 1,4-litarski četverocilindarski turbo benzinski motor koji razvija 145 KS i nudi 250 Nm najvećeg obrtnog momenta. Trenutno najsnažniji benzinski motor koji će se moći dobiti u novoj Astri raspolagat će sa 200 KS.
Kao prvi automobil u donjoj-srednjoj klasi, nova Astra će se nuditi sa IntelliLux LED matrix svjetlima uz koja će vozač pri brzini od 80 km/h prepreke moći uočiti 30 do 40 metara ranije nego što bi to mogao sa konvencionalnim halogenim ili xenon kratkim svjetlima. Unutrašnjost automobila dobila je novi izgled i osjetno kvalitetnije materijale, a Astra će se moći dobiti sa Opelovom posljednjom generacijom IntelliLink multimedijalnog sistema koji je kompatibilan sa sistemima Android Auto i Apple CarPlay. IntelliLink sistemom se upravlja preko 8-inčnog displeja u boji osjetljivog na dodir, a jedna od njegovih mogućnosti je i stalna konekcija sa sistemom za servisnu asistenciju Opel OnStar.
Uz novu Astru stiže i nekolicina najmodernijih sigurnosnih i sistema za asistenciju, zaključno sa kamerom za vožnju unazad, što će sve zajedno vozaču olakšati vožnju u različitim uslovima korištenja. Samo za vozača Opel je u novoj Astri ponudio grijano i hlađeno masažno sjedište koje se može podešavati u čak 18 smjerova, a opciono se nudi i mogućnost grijanja u zadnjim sjedištima.
Početak prodaje nove Opel Astre planiran je ubrzo nakon predstavljanja na Sajmu automobila u Frankfurtu.