Opisan kao "mnogo dinamičniji i emotivniji", redizajnirani Yaris svojim prednjim dijelom podsjeća na nedavno predstavljenu drugu generaciju Toyotinog gradskog modela Aygo.
U odnosu na model prije redizajna, Yaris sada karakteriše manja maska hladnjaka motora, ali i znatno veći usisni otvor u prednjem odbojniku.
Uz nova LED dnevna svjetla smještena u kućištima prednjih svjetala, Yaris je dobio i drugačiji zadnji odbojnik, a tu su i nove 15 i 16-inčne aluminijske felge.
Unutrašnjost je dobila novu instrumentnu tablu, revidiranu centralnu konzolu i kvalitetnije materijale. Kupci će opciono moći dobiti 'Toyota Touch 2' multimedijalni sistem kojim se upravlja preko 7-inčnog displeja osjetljivog na dodir.
Za evropsko tržište Yaris će se nuditi sa četiri (poznate) motorne opcije. Slabiji litarski trocilindarski benzinski motor razvija 69 KS i 95 Nm obrtnog momenta, dok snažniji 1,33-litarski četverocilindarski benzinac nudi 99 KS i 125 Nm obrtnog momenta. Za ljubitelje dizelskih motora tu je veoma štedljivi 1,4-litarski četverocilindarski motor koji razvija 90 KS i 205 Nm obrtnog momenta.
Hibridnu opciju pokreće kombinacija 1,5-litarskog četverocilindarskog benzinskog motora koji zajedno sa elektro-motorom nudi 100 KS.
Osim drugačijeg izgleda, redizajnirani Yaris dobio je bolju strukturalnu čvrstoću, nove amortizere i poboljšan električni servo-upravljač.
Određeni zahvati urađeni su i na zadnjem ovjesu, čime je poboljšana ukupna udobnost i smanjeno lateralno naginjanje karoserije.