Bez obzira na junske aktivnosti Škode s pojedinim američkim agencijama, koje su sugerisale da bi se automobili češkog proizvođača uskoro mogli naći na tržištu Sjedinjenih Država, od posla preko Atlantika ipak neće biti ništa.
Prema izjavi neimenovanog člana Uprave Volkswagena, plasiranje Škodinih automobila na tržište Sjedinjenih Država bila bi prava ludost, jer je Škoda u Americi potpuno nepoznat brand koji je, sam po sebi, prvenstveno fokusiran na evropska tržišta.
Pored spomenutog, za ulazak Škode u Sjedinjene Države bilo bi potrebno veliko investiranje u prodajno-servisnu mrežu, a Volkswagenu u Americi takve investicije u ovom trenutku ne trebaju.
U Škodi će se za sada zadržati na strategiji prema kojoj će na evropska tržišta svake godine slati barem jedan novi model, a prvi u nizu Škodinih novih automobila trebao bi biti model Polar koji će naredne godine doći na mjesto Yetija.
Novi Superb trebao bi do 2020. godine dobiti svoju hibridnu i električnu verziju. Slične se stvari planiraju i za SUV model Kodiaq, a najmanje pet Škodinih automobila do 2025. godine pokretat će samo elektromotori.