Na temeljima novog Passata Variant, novi Alltrack dolazi sa 27,5 mm povećanom visinom i donosi robustan dizajn s plastičnim proširenjima i zaštitama na blatobranima i pragovima, dok su prednji i zadnji branik dobili drugačiji dizajn kako bi se poboljšali napadni i silazni uglovi pri terenskoj vožnji. Volkswagen je također u branike ugradio i zaštitne ploče od nehrđajućeg čelika koje dodatno štite osjetljive dijelove podvozja i motora.
Passat Alltrack dolazi sa 4MOTION pogonom kao sastavnim dijelom serijske opreme, a koji u normalnoj vožnji snagu i moment šalje na prednje točkove, a u slučaju potrebe i pogoršanja uslova vožnje Haldex kvačilo snagu šalj ei na zadnje točkove, dok blokada diferencijala prenosi snagu do točka koji ima najviše trakcije.
Volkswagen je također u Alltracku ponudio i mogućnost odabira "Off Road" načina vožnje, a koji nakon aktivacije će mjenja način rada i brzinu odziva kočnica, brzinu odziva na gas, kao i način rada sistema za pomoć pri polasku uz brdo i silasku niz brdo, što će dodatno poboljšati performanse Alltracka na zahtjevnijem terenu.
Kao što se moglo očekivati, motori su preuzeti iz standardnog Passata Variant, pa su ponuđeni 1.4 TSI od 150 KS i 2.0 TSI od 220 KS, kao i tri 2.0 TDI motora koji se nude u verzijama sa 150 KS, 190 KS i 240 KS. Najmoćniji benzinski i dizel motor dolaze sa XDS+ sistemom elektronske blokade diferencijala, tačnije kočenja unutrašnjih točkova za poboljšanje kontrole i stabilnosti.