Modeli 206 CC i 207 CC su imali metalni krov, a 208 kabriolet će dobiti mekani krov od tkanine, kako bi se smanjila težina i kompleksnost automobila. Peugeot 208 kabriolet će biti baziran na trovratnoj verziji, tako da se može očekivati njegova ukupna dužina od četiri metra, sa konfiguracijom sjedišta 2+2. U poređenju sa Citroenom DS 3 kabrioletom, Peugeot 208 kabriolet će imati automatski mekani krov, koji će se moći podići i spustiti i izvan automobila pritiskom na dugme na ključu.
Ponuda motora će vjerovatno biti preuzeta od modela sa fiksnim krovom, uključujući i četverocilindrični 1,6-litarski benzinski motor s turbopunjačem, koji razvija 200 KS uz 275 Nm obrtnog momenta, a koji pokreće i GTi verziju.
Zvanično predstavljanje se očekuje sredinom septembra 2015. godine na Sajmu automobila u Frankfurtu, a prodaja bi trebala početi krajem sljedeće godine po cijeni od 19.000 eura za osnovni model.