auto
0

Prodaja Citroena u porastu od 7 odsto

Klix.ba
U prvih šest mjeseci ove godine, svjetsko automobilsko tržište zabilježilo je povećanje od 4 %. Rast su uglavnom potaknule dvije glavne regije: Evropa i Kina.

U tom kontekstu, Citroen je prodao 624.000 vozila u svijetu, što je povećanje od 7% u odnosu na prvo polugodište 2013. godine. Ovim rezultatima najviše su doprinijele Kina i Evropa, dva ključna tržišta za Citroen koji zajedno čine 85% prodaje u svijetu. Osim toga, Citroen je u tim zemljama ostvario rast snažniji nego rast tržišta.

U drugom polugodištu ove godine, izazov Citroena je nastaviti ofanzivu u pogledu volumena i profitabilnosti sa nekoliko ciljeva:

  • Citroen C4 Cactus i novi C1, dva modela koja dokazuju obnovu marke Citroen s više dizajna, više udobnosti, više korisne tehnologije s umjerenim troškovima. Lansirani u junu, prve narudžbe već su premašile ciljeve (7.000 komada za C4 Cactus i 4.500 komada za novi C1). Rezultati su dobar predznak za buduće zemlje koje će lansirati ove nove modele.
  • Novi Citroen Jumper, s inovativnom opremom bogatijom nego ikada, kako bi odgovorio na potrebe profesionalaca.

  • Lansiranje novog SUV-a u Kini, čije naznake je dao koncept Citroen C-XR, otkriven u aprilu tokom salona u Pekingu.

  • Tehnološke prednosti, s efikasnim motorima najnovije generacije. Na benzinskim, nakon verzije PureTech 130 Stop&Start ponuđen od proljeća na Citroen C4, porodicu PureTech će se povećati s verzijom 110 KS Stop&Start na modelu C4 Cactus. Na dizelskim motorima, ovaj model će biti prvi koji će imati novi motor BlueHDi 100 (koji troši 3,1 l/100km i emituje 82g CO2/km).