Sezona WTCC-a, počela je trkom u Maroku na stazi koja je ustvari sačinjena od pregrađenih gradskih ulica. Od brojnih novosti koje donosi nova sezona WTCC-a svakako se ističu nova tehnička pravila za automobile koji su sada mnogo snažniji nego prije, ali i činjenica da se u ovaj šampionat uključio Citroen koji je sa sobom doveo Sebastiena Loeba da vozi njihov trkaći C-Elysee. Pored toga što je Citroen sa sva tri svoja automobila svima dao lekciju kako radi vrhunska fabrička ekipa, Loeb je pokazao nevjerovatnu brzinu adaptacije te je pobijedio na drugoj trci na ulicama Maroka.
Loeb je u borbu za pobjedu u drugoj trci u Maroku porazio timskog kolegu i pobjednika prve trke José María Lópeza. López, je sada ujedno i vodeći u ukupnom poretku zahvaljujući bodovima koje je prikupio osvajajući najbolju startnu poziciju.
Druga trka u Maroku je obilježena velikom nezgodom na samom startu i to između Toma Coronela na prvoj startnoj poziciji i lokalnog heroja Mehdija Bennanija u Hondi Civic. U direktnom dvoboju ove dvojice kao nevina žrtva izašao je i Citroën Yvana Mullera zbog čega je i on morao odustati
Nakon restarta trke dva C-Elyséea su preuzela kontrolu nad trkom te su uvjerljivo odvezli do kraja i upisali pobjedu i drugo mjesto za Citroen. Hugo Valente je osvojio prvo podijumsko mjesto sa Campos Racing Chevrolet ekipom i to ispred Toma Chiltona i Bennanija. Bennani je pokazao zaista nevjerovatan tempo jer se uspio vratiti na ovako visoko mjesto nakon kazne prolaska kroz boksove. Odličan nastup je imao i Mikhail Kozlovskiy koji je stigao na šesto mjesto sa svojom Ladom, upisavši i svoje prve WTCC poene.
Također, ljubitelji autosporta u regiji ove godine će sa posebnom pažnjom pratiti WTCC s obzirom da u najsnažnijoj kategoriji učestvuje i višestruki šampion Srbije te šampion Evrope na brdskim stazama, Dušan Borković. On je već na kvalifikacijskim sesijama pokazao da nije izgubio svoj prepoznatljiv tempo, pa je odličnom vožnjom došao do izuzetnog petog startnog mjesta, osiguravši tako i svoje prve WTCC bodove.
U trkama Borković nije imao previše sreće jer je zbog greške svoje ekipe kažnjen sa 10 sekundi, pa je umjesto na odličnom petom prvu trku završio na i dalje dobrom šestom mjestu. U drugoj trci je njegov Chevrolet pretrpio kvar zbog kojeg je Borković morao odustati. Ipak, činjenica je da Borković ima itekako konkurentan automobil, te da je pokazao nevjerovatnu brzinu i tempo kojim može konkurisati i najboljim vozačima WTCC-a, pa će biti itekako zanimljivo pratiti ga kroz ovu sezonu.