Škoda je prvi put iskoristila ime Sueprb 1934. godine, a ponovo ga je vratila u upotrebu nakon 2000. godine za model koji je bio zapravo produžena verzija Volkswagenovog Passata B5. Sada je na tržištu treća generacija modernog Superba i slavi 15. godišnjicu postojanja. Kompanija je dosad prodala više od 900.000 automobila od čega na aktuelni model otpada 100.000 automobila.
Superb je kombinacija atraktivnog dizajna i ogromne praktičnosti, a cijena osnovnog modela je znatno niža u odnosu na cijenu Volkswagenovog Passata, pa stoga nije ni čudo što je upravo Superb postao hit češke kompanije. Kombinovana prodaja hatchbacka i karavana je u septembru bila veća za 101,2 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. U septembru ove godine je prodano 13.500 automobila.
Model Superb bi mogao dobiti i vRS verziju, koja bi svoje mjesto našla iznad postojeće verzije sa 280 KS i pogonom na sva četiri točka. Postoji i mogućnost dolaska plug-in hibridne verzije 2019. godine.