Škoda fabia R5 dolazi kao zamjena za Fabiju S2000, pa se novi automobil R5 klase temelji na trećoj generaciji Fabije, ali sa tipičnim modifikacijama koje su bile nužne za potrebe relija i ostalih takmičenja kao što je šira i aerodinamična karoserija, krovni usisnik, zadnje aerodinamičko krilo, veliki i lagani trkaći točkovi kao i snažne kočnice i potpuno podesivi ovjes. Mehanički potpuno izmjenjena Fabia je dobila i centralno smješten izduvni sistem kao i Michelin trkaće gume te minijaturne retrovizore koji stvaraju minimalan otpor zraka.
Da bi bila u skladu sa FIA propisima, Škoda Fabia R5 će biti pogonjena četverocilindarskim 1,6-litarski turbo benzinskim motorom koji će snagu prenositi preko 5-stepenog sekvencijalnog mjenjača. Ovaj pogonski sklop treba pogoniti karoseriju koja je sa zaštitinim kavezom i ostalim pojačanjima teška 1.230 kg.
Iz Škode javljaju da su trkaće ekipe već pokazale veliki interes za Fabiju R5 te da ćemo nekoliko njih moći gledati već početkom naredne sezone u sklopu WRC 2 kategorije Svjetskog reli Šampionata.