Držeći se provjerenog recepta, prema kojem najzabavniji automobili moraju biti lagani i snažni, u Pogea Racingu su za svoj najnoviji projekat odabrali Abarth 500 koji sam po sebi spada među automobile s odličnim omjerom masa/snaga. Prije bilo kakvih intervencija ispod poklopca motora, korištenjem laganih karbonskih komponenti, uz izbacivanje zadnjih sjedišta, čuvena talijanska "škorpija" olakšana je 71 kilogram.
Nakon odbacivanja viška kilograma na red je došao četverocilindarski 1,4-litarski turbo benzinski motor. Instaliranjem većeg međuhladnjaka za potrebe kapacitetnijeg turbo-punjača, uz dorađeni sistem ubrizgavanja, ojačane klipove i nove usisne i izduvne grane, motor pri 5.750 obr/min sada nudi 331 KS. 411 Nm najvećeg obrtnog momenta na raspolaganju je pri 3.450 obr/min. Automobil(čić) će od 0 do 100 km/h stići za 5,1 sekundu, a njegova maksimalna brzina iznosi 262 km/h.
Da sve skupa ostane pod kontrolom, na automobilu su drugačiji amortizeri i nove prednje kočne čeljusti sa po šest klipova ispod kojih su perforirani diskovi promjera 313 milimetara. Zadnje kočnice "posuđene" su sa Abarthovog modela Esseesse, a na 17-inčnim felgama OZ Racing Superturismo GT postavljene su gume Toyo Proxes T1-R dimanzija 205/40. Novi karoserijski kit uključuje redizajniran prednji spojler i usmjerivač zraka, usisnike na poklopcu motora, zadnji difuzor zraka i redizajniran zadnji odbojnik.
Vlasnici Abartha 500 za doradu bi trebali izdvojiti 12.500 eura, a Pogea Racing također nudi i kompletan automobil koji košta 43.500 eura.