U Topcaru su za početak karoseriju Macana obojili bojom zlata. Nakon toga su je opremili novim aerodinamičkim karoserijskim komponentama koje uključuju prednji i zadnji odbojnik, proširene blatobrane, nove obloge pragova i drugačije dizajnirane spojlere.
Automobil je također dobio i novi poklopac motora sa drugačijim otvorima za usis zraka, nekolicinu karbonskih detalja, dodatno zatamnjena stakla i novi zadnji difuzor zraka. "Tačku na i" stavljaju ultralagane ojačane felge ADV.1.
U boji zlata je i unutrašnjost automobila koja je obložena kombinacijom Nappa kože, orahovog drveta i karbona. Osim tastera i ručica, koji su ostali u tvorničkom stanju, sve druge površine u kabini su dorađene i nanovo obložene nekim od spomenutih materijala. Cijena dorade nije objavljena.
Podsjećanja radi, Porsche Macan nudi se sa dva benzinska i jednim dizelskim motorom. Slabiji atmosferski trolitarski 6-cilindarski benzinski motor stiže uz Macan S i nudi 340 KS, dok snažniji 3,6-litarski 6-cilindarski turbo-benzinski motor (Macan Turbo) nudi 400 KS. Snaga trolitarskog 6-cilindarskog motora u dizelskoj varijanti (Macan S Diesel) iznosi 258 KS.