Obojen ekskluzivnom crvenom bojom sa bisernim efektom, uz nekolicinu crnih karoserijskih detalja (maska hladnjaka, ručke na vratima, kućišta vanjskih retrovizora, zadnji difuzor zraka...) i 17-inčne dvobojne felge, MiTo ne može ostati nezapažen.
Promjene u unutrašnjosti vidljive su na sportskim sjedištima koja su obložena dvobojnom nappa kožom i panelima za koje su korišteni alkantara i karbon.
Sva prošivanja rađena su isključivo crvenim koncem. Uz posebne tepihe i adekvatne putne torbe, većina plastičnih elemenata kokpita izgleda kao da je napravljena od platine.
U odnosu na serijski MiTo, koji pokreće četverocilindarski 1,4-litarski turbo-benzinski motor sa 155 KS i 230 Nm obrtnog momenta, Vilnerov MiTo u ovom slučaju iz iste konfiguracije razvija 200 KS, uz 279 Nm obrtnog momenta.