Perutnina Ptuj
64

Obilježeno jubilarnih 50 godina popularnog brenda POLI

V. K.
Foto: I. Š./Klix.ba
(Foto: I. Š./Klix.ba)
Prije 50 godina Perutnina Ptuj lansirala je pileću salamu POLI, potpunu inovaciju u prehrambenoj industriji tog vremena. Bila je to 1974. godina, a još od tada Poli ostaje vjerna najvišim standardima kvaliteta i originalnom receptu.

Jubilarnih 50 svečano je obilježeno i u Sarajevu, u prisustvu ključnih dionika, partnera i medija.

"Lojalnost brendu je dvosmjerna ulica, dinamičan odnos izgrađen na međusobnom povjerenju i poštovanju. U Bosni i Hercegovini se Poli već 15 godina proizvodi rukama naših uposlenika, a prepoznat je kod bosanskohercegovačkih potrošača kao brend kojeg odlikuju tradicija i beskompromisna predanost kvalitetu. Naša fabrika u Brezi je od izgradnje, 2008. godine do danas, jedna od najmodernijih proizvodnji ovog tipa u zemlji, a kvalitet i potpuna sljedivost procesa proizvodnje temelj su najvišeg stepena sigurnosti proizvoda. Izuzetno smo ponosni na činjenicu da su naši uposlenici i potrošači u Bosni i Hercegovini zapravo naši najistrajniji brend ambasadori. Koristim priliku da u svoje ime i u ime kompanije i brenda izrazim svoju zahvalnost baš njima - našim posvećenim uposlenicima i vjernim potrošačima svih generacija. Hvala našim kupcima, dobavljačima, lokalnoj zajednici i institucijama. Njihovo povjerenje i podrška su bili pokretačka snaga uspjeha brenda Poli i na tržištu Bosne i Hercegovine", istaknuo je Adnan Hodžić, direktor Perutnine Ptuj BiH d.o.o.

Adnan Hodžić
Adnan Hodžić

Poli oduševljava svoje fanove u više od 20 zemalja širom svijeta, što potvrđuje njegovu globalnu popularnost. Snaga brenda ogleda se u prodajnim rezultatima, koji su u proteklih deset godina više nego udvostručili vrijednost prodaje.

Rezultati razvojne strategije proširenja brenda Poli, koju je Perutnina Ptuj počela da primjenjuje od 2016. godine i kontinuirano ulaganje u brend, ogledaju se njegovoj snazi i njegovom jačanju na globalnom nivou. Prodaja svih kategorija proizvoda marke Poli u 2023. godini dostigla je blizu 50 miliona eura.

Duže od 15 godina Perutnina je prisutna u Bosni i Hercegovini kao domaća proizvodna snaga - sa svojim pogonima za uzgoj, proizvodnju pilećeg mesa i proizvodnju asortimana pilećih prerađevina u Brezi i u Srpcu. Sistem kvaliteta svojih procesa i proizvoda garantuje standardima ISO, HACCP i HALAL.

"Spoj tradicije i ulaganja u održavanje dugoročnog povjerenja poslovnih partnera i potrošača, u inovacije proizvoda kao odgovor za potrebe današnjeg načina života i prehrambenih navika, te ulaganja u marketing i prodaju - sve su to faktori koji doprinose činjenici da je već pet decenija Poli visoko na ljestvici svijesti potrošača i jedan od kultnih brendova u regiji. Posljednjih godina ojačali smo i našu tržišnu poziciju na vrlo zahtjevnim i visoko razvijenim zapadnoevropskim tržištima. Danas je Poli globalno priznat brend, prisutan na više od 20 tržišta širom svijeta"; istakao je David Visenjak, direktor prodaje za Perutnina Ptuj Group.

David Visenjak (Foto: I. Š./Klix.ba)
David Visenjak (Foto: I. Š./Klix.ba)

Poli je postala sinonim za pileću salamu broj 1 u Evropi i stvorila porodicu popularnih proizvoda sa kojom je osvojila mnoga srca širom svijeta - od Skandinavije do Mediterana, od SAD do Ujedinjenih Arapskih Emirata. Prema razvojnoj strategiji, Poli je ušao u mnoge nove kategorije: od pilećih salama Poli, do hot dogova (2016 godine), šunke i šunke sa Poli hammy proizvodima (2018 godine), dječija linija Poli Kids sa smanjenim sadržajem soli (2021 godine), paštete Poli pate (2021 godine) do takozvanih programa pogodnosti sa proizvodima Poli rolnice i Poli pizza (2022 godine) i Poli zelena linija (2023 godine), sa kojom se također obraćaju svima koji iz bilo kog razloga traže kvalitetne i ukusne alternativne izvore proteina. Novi proizvod sa kojim se Poli predstavlja u 2024 godini je Poli nuggets.

Poli u čast obilježavanja 50. godišnjice pripremila niz aktivnosti

U skladu sa svojim identitetom, brend Poli ostaje vječno mlad, odvažan i inovativan u svim koracima svog poslovanja. Tokom ove jubilarne godine marketinški projekti i aktivacije odvijaju se regionalno i globalno, te se fokusiraju na sve ključne dionike koji podržavaju dalji razvoj brenda Poli.

Poli u 2024. godini proslavlja 50. godišnjicu brenda a sredinom mjeseca februara počela je kampanja sa sloganom "Bila sam tu...". Poli je bila uvijek tu i u momentu mnogih prekretnica koje su obilježile naše živote od sredine sedamdesetih do danas. Sama po sebi predstavlja jednu od važnih inovacija koje su promijenile i obogatile naš svakodnevni život.

Ranije je realizovana Poli nagradna igra s atraktivnim nagradnim fondom a Poli je dobila i svoju originalnu "Poly Time Machine" s jedinstvenim iskustvom virtuelne stvarnosti i iskustvom proširene stvarnosti na poli sajtu https://www.madaboutpoli.com/si/sl/poli-memories/.

Kroz projekte podrške Sarajevo Film Festivala i Omladinskog Film Festivala "ludi za Poli, ludi za filmom" brend Poli podstiče lokalnu zajednicu i učestvuje u kreiranju i razvoju kulturnih sadržaja.