Kolodvor u Metkoviću izgubit će status graničnoga prijelaza, a iz toga grada se, nakon 128 godina, ne može željeznicom prema Mostaru i Sarajevu, piše Slobodna Dalmacija.
Sada brzi voz ide iz Zagreba preko Sarajeva i zaustavlja se u Čapljini. Teško je opisati ogorčenost željezničara što ne produžava do desetak kilometara udaljenoga Metkovića i još dvadesetak kilometara do Ploča.
"Nakon 128 godina prekida se saobraćaj vozom iz Hrvatske u BiH, a Dubrovačko-neretvanska županija, inače najizoliranija, stavlja se u još veću izolaciju. U putničkom prevozu stalno ističu da se ne mogu dogovoriti s BiH željeznicama, ali iz pouzdanih izvora znam da to nije istina i da problem nije u bh. strani. Ne stoji ni argument o nedostatku lokomotiva i vagona, neka nam vrate oduzete tri lokomotive i elektromotorni vlak, koji je tokom Domovinskog rata preko Rijeke transportiran za Zagreb, gdje i danas vozi", rekao je Mario Cigić, iz Sindikata strojovođa Hrvatske.
Dodatno ogorčenje izazvala je i činjenica da je Putnički prijevoz HŽ-a, kako neslužbeno saznaje Slobodna Dalmacija, u prednacrtu voznog reda prije oko mjesec dana predvidio oba voza (Ploče-Sarajevo i obratno) s ucrtanim trasama. Pretpostavka je da je to učinjeno kako bi se spriječio pritisak javnosti, koji je prošle godine spasio ovu liniju.
No, linija je ugašena uprkos rekonstruiranoj pruzi od Ploča do Metkovića, koja omogućava vožnju od 110 km/h. Obavještenje o ovome stoji i na zvaničnoj stranici Željeznica FBiH, a novi red vožnje počeo se primjenjivati od 15. decembra.