Ilustracija
Južnokorejska firma lansirala je u petak sladoled za triježnjenje nazvan Gyeondyo što u prijevodi znači "drži se".
Stanovnici Južne Koreje najveći su potrošači alkohola u Aziji s 12,3 litara po glavi stanovnika i u toj se zemlji na liječenje mamurluka troši godišnje 126 miliona dolara na preparate od tableta do napitaka i kozmetičkih proizvoda. U južnokorejskim restoranima tradicionalno se nudi i supa za mamurne.
Sladoled ima okus na grejp i sadrži sok orijentalnog bonbon drva koji je tradicionalni korejski lijek protiv mamurluka iz 17. vijeka.
Prema rezultatima istraživanja objavljenima 2012. u stručnom časopisu Journal of Neuroscience ekstrakt bonbon drva smanjuje simptome intoksikacije kod štakora, prenosi Hina.
Možda vas zanima
Uputila mu oštru kritiku
Marija Šerifović napala takmičara Zvezda Granda: Ubila bih se da moj sin ode to raditi
Vezani članci
Sadrže mnogo kalorija
Pet vrsta alkoholnih pića koje trebate izbjegavati u procesu mršavljenja
Pozitivne promjene