Ilustracija
Južnokorejska firma lansirala je u petak sladoled za triježnjenje nazvan Gyeondyo što u prijevodi znači "drži se".
Stanovnici Južne Koreje najveći su potrošači alkohola u Aziji s 12,3 litara po glavi stanovnika i u toj se zemlji na liječenje mamurluka troši godišnje 126 miliona dolara na preparate od tableta do napitaka i kozmetičkih proizvoda. U južnokorejskim restoranima tradicionalno se nudi i supa za mamurne.
Sladoled ima okus na grejp i sadrži sok orijentalnog bonbon drva koji je tradicionalni korejski lijek protiv mamurluka iz 17. vijeka.
Prema rezultatima istraživanja objavljenima 2012. u stručnom časopisu Journal of Neuroscience ekstrakt bonbon drva smanjuje simptome intoksikacije kod štakora, prenosi Hina.
Možda vas zanima
Nakon agresije na BiH
Sjećate li se reklame iz 1998. za povrat imovine? Snimila su je bh. glumačka imena
Vezani članci
Utvrdilo istraživanje
Zbog čega mnogi ljudi nakon pijenja crvenog vina imaju jak mamurluk
Sadrže mnogo kalorija
Pet vrsta alkoholnih pića koje trebate izbjegavati u procesu mršavljenja
Pozitivne promjene