Neprofitna organizacija Fashion Revolution odlučila se za društveni eksperiment u kojem je ljude natjerala da malo promisle o tome šta zapravo kupuju kad kupuju odjeću.
Za potrebe ovog eksperimenta, kreativci iz organizacije Fashion Revolution su postavili automat u Berlinu, nudeći prolaznicima majice po cijeni od samo 2 eura. Ipak, većina prolaznika nije htjela da je kupi, a u videu pogledajte i zašto.
Video je objavljen 24. aprila, na Međunarodni dan modne revolucije kojim se nastoji skrenuti pažnja javnosti na slučaj iz Bangladeša iz 2013. godine kad je 1.000 radnika koji su u izuzetno nesigurnim uvjetima pravili odjeću za razne američke brendove poginulo u zgradi koja se srušila.
Poruka ovog dana, kao i videa jeste da se zapitate o tome šta stoji iz gotovog proizvoda koji kupujete, te u koliko teškim uvjetima je nastao.
Možda vas zanima
Postoje određena pravila
Stjuardesa otkrila frustrirajuću naviku ljubaznih putnika: Zašto im ne trebate pomoći
Vezani članci
Spoj kreativnosti i stila
Leda BH Fashion Week počinje u petak: Ovo je program prvog dana najznačajnijeg modnog događaja
Imate ih u kuhinji