![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_161124007.jpg?v=1)
Oni već rade s ljudima u hotelima, trgovačkim centrima i drugim prodajnim mjestima u određenim dijelovima Azije i Evrope. Na japansko tržište uvedeni su još 2014. godine, a sada polako otvaraju svoj put prema SAD-u.
Pilot program s robotima započeo je uoči Dana zahvalnosti u trgovačkim centrima Westfield i Westfield Valley Fair. Ovo je početak saradnje japanske kompanije sa američkim kompanijama.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/161124007.2_xl.jpg?v=1730639445)
Roboti za sada samo pozdravljaju kupce i nude "robotske" selfije. Osim toga, uče kako reći "zdravo" na šest jezika i nude kupcima priliku da učestvuju u interaktivnoj igri. Iz kompanije su saopćili da će roboti do decembra biti vodiči kupcima u trgovinama i restoranima koristeći karte i upute.
Kompanija ih opisuje kao "humanoidne robote s velikim očima i prirodnim pokretima".