Upitan da prokomentira navodni dogovor o prodaji ovih vozova, Bijedić je kazao da je to "račun bez krčmara".
"Trudimo se da aktiviramo putnički željeznički saobraćaj koji je, nažalost, u krizi u cijeloj Evropi, a jedino u Španiji pozitivno posluje zbog najrazvijenije željezničke infrastrukture. Ako želimo da imamo moderan željeznički putnički saobraćaj talgo vozovima potrebno je da on bude subvencioniran", naglasio je Bijedić.
Dodao je da ni samo subvencioniranje neće značiti mnogo ako se taj projekt marketinški ne pokrije kako bi ljudi bili zainteresirani za putovanja, za šta je potrebno otvoriti atraktivne željezničke linije kao što je Sarajevo-Zagreb-Beč ili Sarajevo-Beograd-Budimpešta.
"Imamo inicijativu za to, pa čak i određena sredstva od Kraljevine Španije koja je dobavljač "talgo" vozova, ali nemamo implementatore koji bi te ideje na brz i kvalitetan način proveli u djelo", istakao je Bijedić.