Naime, kako je za portal Klix.ba potvrdio Safudin Čengić, generalni direktor Centrotransa, u ovoj kompaniji su spremni preuzeti gradske autobuske linije ukoliko to Vlada Kantona Sarajevo od njih zatraži.
"Ali, samo na dugorčan period, ne na dva-tri dana, kao što je do sada bio slučaj, kada su radnici GRAS-a stupali u štrajkove", kazao nam je Čengić.
Ova kompanija je u januaru osigurala vozni park koji bi na mnogo kvalitetniji način mogao obogatiti prijevoz i priuštiti kvalitetniju uslugu građanima. Centrotrans je nabavio 10 kvalitetno opremljenih minibusa te 23 autobusa koji već šest mjeseci stoje.
"Nepojmljivo je da ljudi u 21. stoljeću nemaju skoro nikakav prijevoz i da satima čekaju na stajalištima. Poručujemo čelnicima Kantona, Grada Sarajevo i općina da smo spremni skinuti svoje oznake sa vozila i ustupiti ih njima po bilo kojim uvjetima", kazao je Čengić prilikom predstavljanja novih vozila sredinom januara.
Centrotrans je tokom decembarskog štrajka GRAS-a uključio svoje autobuse, koji su saobraćali na relacijama Dobrinja - Vijećnica, Hrasnica - Vijećnica, Baščaršija - Sedrenik, Latinska Ćuprija - Jarčedoli, Latinska Ćuprija - Širokača, Drvenija - Velešići, Ekonomska škola - Pofalići, Stup - Vogošća i Stup - Rječica. Za jednu vožnju, građani Sarajeva su tada plaćali jednu marku.