Među prvim aktivnostima je edukacija 30 lokalnih partnera i trenera koji bi od septembra trebali vršiti radionice u više od 100 srednjih škola, te na više od 20 fakulteta u Bosni i Hercegovini.
"Kroz radionice ćemo koristiti inovativne metode kojima želimo stimulirati mlade ljude da glasaju, te da iskoriste svoje pravo kako bi utjecali na promjene u društvu. U okviru radionica je predviđeni da se educiraju preko 11.000 mladih ljudi", saopćeno je iz DOP-a.
Osim ovoga, bit će snimljen i reklamni TV-spot sa poznatim i mladim ličnostima iz sportskog života, koji trebaju pojasniti bitnost izbora.
"Posebnu pažnju obraćamo i na konferencije sa mladim političarima, gdje smo pozvali sve strane u BiH da delegiraju svoje kandidate između 18 i 29 godina, kako bi oni dobili priliku da se predstave javnosti te da iznesu svoje političke ciljeve", navodi se dalje.
Glavne aktivnosti projekata odvijat će se u septembru. Projekat podržava i finansira Centar civilnih inicijativa (CCI) u okviru programa CAPP II.