Kako je za naš portal kazao Haris Kadić, generalni direktor preduzeća GRAS, minibusi su kupljeni u Turskoj, u Bursi, a po svojim karakteristikama su idealni za padinske dijelove grada.
"Minibusi su dugi sedam metara. Imaju Euro 5 motore sa po 190 konjskih snaga te motorne kočnice, što je veoma bitno, jer su sigurni za silaženje sa najvećih padina. Neće više biti gužve, jer će na svim linijama voziti po dva ili tri vozila, kako je to i prije bilo. Jedno vozilo je koštalo 139.000 KM, a dobili smo ih po cijeni iz 2010. godine", govori Kadić.
Sredstva smo osigurali iz naših rezervi, tačnije prodjemo stare autobuse i šine firmi "Hama" iz Konjica, dok se za ostatak nadamo podršci općina Stari Grad i Novi Grad, dodaje Kadić.
"Osim toga, na remizi ćemo napraviti i veliki parking za 40 turističkih autobusa, jer je i to jedan od problema grada Sarajeva. Turisti bi nakon parkiranja autobusa tramvajima išli do grada, a cijena karata bi bila uključena u parking autobusa", naglašava Kadić.