"Vrlo je važno pedagozima, odgajateljima, učiteljima i roditeljima približiti načine na koji djeci možemo omogućiti da postanu ono za šta su rođeni i odrastu u sretne i zdrave ličnosti”, istakao je ovom prilikom profesor Brierley te naveo kako valdorfska pedagogija ima sasvim drugačije stavove od klasične pedagogije čije se metode uglavnom primjenjuju u državnim bosanskohercegovačkim vrtićima i školama.
Prema njegovim riječima, glavni cilj ove pedagoške metode je težnja za usklađivanjem djetetovog "duhovnog i zemaljskog dijela", kroz mnogo veću slobodu u odgoju, navodi se u saopćenju press službe Kantona Sarajevo (KS).
Tokom današnjeg sastanka je najavljeno da će se u narednom periodu krenuti sa izradom valdorfske strategije kojom će se težiti uvođenju ove pedagogije za početak u osnovne škole na području Kantona Sarajevo.
“Mislim da će ove promjene doprinijeti boljem i kvalitetnijem obrazovanju naših učenika”, naglasio je ovom prilikom ministar Kazazović.
Prvu valdorfsku školu osnovao je Rudolf Steiner 1919. godine u Stuttgartu, a i danas se nastavni planovi i programi odvijaju po njegovim uputama. Zahtijevao je i posebno oblikovanje prostora u kojem borave djeca i učenici, po kojima su zidovi valdorfskog vrtića u boji breskvinog cvijeta.