"Problem pred kojim se nalazimo ne zahtijeva puno filozofije: niko ne treba raditi bez plate, pa tako ni radnici GRAS-a. Zato u ovom trenutku nije ključno da li su obespravljeni radnici štrajkovali u skladu sa zakonom o štrajku, već zašto kantonalna vlada godinama gura problem javnog prijevoza pod tepih i drži građane Sarajeva taocima", kazao je član Regionalnog odbora Naše stranke Edin Forto.
Istakao je da je Naša stranka u Skupštini KS-a podržala donošenje novog zakona o javnom prijevozu čiji je cilj bio uspostavljanje efikasnije usluge za građane, ali, po ustaljenoj praksi, vladajuća koalicija, koju predvodi SDA, srušila je zakon sve da ne bi izgubila simpatije prekobrojnih radnika.
"Naša stranka već godinama objašnjava da je stječaj GRAS-a jedini funkcionalan način da se ta posrnula firma restruktuira i postavi na zdrave osnove. Možda to znači da bi se morala smanjiti prekobrojnost zaposlenih, ali bez toga je nerealno očekivati da se dugoročno ispune zahtjevi radnika o redovnoj isplati plata i zahtjevi građana za funkcionalan prijevoz", zaključio je Forto, saopćeno je iz Naše stranke.