
Osnovna zamjerka revizora odnosi se na činjenicu da je Ministarstvo izvršilo evidentiranje sredstava, namijenjenih subvencijama za podsticaj zapošljavanja nezaposlenih u RS-u, suprotno zahtjevima Pravilnika o budžetskim klasifikacijama, sadržini računa i primjeni kontnog plana, i to u iznosu od 1.451.750 KM.
Revizija je uvidom u dokumentaciju utvrdila da je Ministarstvo čak iskazalo veće izvršenje rashoda u spomenutom iznosu, ali do kraja godine ta sredstva nisu isplaćena, jer nisu ispunjeni uvjeti iz ugovora za priznavanje stvarnih obaveza prema korisnicima podsticaja, tako da je od Ministarstva pogrešno evidentiran i terećen budžet tekuće godine.
Prilikom nabavke putničkog vozila u ovom resoru Vlade RS-a korišćen je postupak zamjene „staro za novo“, ali nisu poštovani osnovni principi, definirani Zakonom o javnim nabavkama, a koji se odnose na pravednu i aktivnu konkurenciju među potencijalnim ponuđačima, jednak tretman, nediskriminaciju i transparentnost.
Rashodi za lična primanja iskazani su u iznosu od 2.028.821 KM i u odnosu na prethodnu godinu veći su za 28 posto iz razloga što je u toku 2011. izvršen prijem sedam radnika i zbog povećanja poreza i doprinosa.
Također, i rashodi po osnovu reprezentacije iskazani su u iznosu od 25.151 KM i veći su za 14 posto od rebalansom odobrenih sredstava.
Najvećim dijelom odnose se na ugostiteljske usluge konzumiranja hrane i pića (18.564 KM) i ostale usluge reprezentacije (6.587 KM).
Zanimljivo je i da su ovom ministarstvu 3.800 KM iz sredstava donacija za implementaciju FIGAP programa – „Podrška ženskom preduzetništvu u RS“ u cijelosti potrošili na rashode reprezentacije.
Ministarstvo je lani isplatilo i naknade za troškove mobilnih telefona, u iznosu od 4.175 KM, suprotno zaključku Vlade od 3.februara 2011., kojim su ukinuta plaćanja naknada za spomenute troškove.
Revizija je uvidom u dokumentaciju utvrdila i da su sporna knjižena Ministarstva u pomoćnoj evidenciji kada su u pitanju ostvareni prihodi po osnovu dodijeljenih koncesija.