Sarajevo je prvi evropski grad koji je imao cjelodnevnu tramvajsku liniju, koja je otvorena za Novu 1885. godinu, a tramvaje su tada pokretali konji. Godine 1895., uporedo sa električnom rasvjetom, 1. maja je Sarajevom počeo kružiti i prvi električni tramvaj koji danas služi samo kao atrakcija.
Avdo Vatrić, direktor GRAS-a, kazao je da je električni tramvaj u Sarajevu jedan od prvih u Evropi, te da se sadašnji tramvajski saobraćaj u Gradu Sarajevu obavlja starim češkim i njemačkim tramvajima koji su još uvijek tehnički pouzdani.
"Imamo dosta lošu prugu koja je napravljena šezdesete godine, a posebno dio od Čengić Vile prema Ilidži i tu dolazi do nivelacija pruge i po širini i po visini“, rekao je Vatrić.
Dodao je da je GRAS Ministarstvu saobraćaja KS ponudio program rekonstrukcije tramvajske pruge, koji bi u narednom periodu trebao biti realiziran korištenjem sredstava Evropske banke za obnovu i razvoj ili Svjetske banke.