Više od godinu dana u našoj zemlji kompanija Generale Costruzioni Ferroviarie S.p.A. (GCF) radi na obnovi pruge na dionici Sarajevo – Bradina i rekonstrukciji željezničkog tunela Ivan u ukupnoj dužini 39 km.
Na ovom izuzetno kompleksnom projektu od proljeća 2015. godine radi kombinovani tim italijanskih i bosanskohercegovačkih stručnjaka koji imaju za cilj u pogon pustiti obnovljenu prugu koja će osigurati brži, sigurniji i udobniji prevoz putnika i robe.
Zbog remonta pruge obustavljen je saobraćaj putničkih vozova na relaciji Sarajevo-Čapljina-Sarajevo i Sarajevo-Konjic-Sarajevo.
"Trenutno radimo punim kapacitetima, a radovi se izvode na tri dionice i tunelu Ivan. Iako je rok za završetak remonta bio šest mjeseci, zbog određenih dodatnih radova prolongirali smo zvaničan završetak radova. Lijepo vrijeme nam ide u prilog tako da bi sve trebalo biti završeno do kraja jula ove godine", kazala je za Klix.ba Ivana Kovačić koja vrši nadzor radova.
Nakon što pruga prema jugu države bude uspostavljena očekuje se i veći promet putnika koji koriste Željeznice FBiH, ali i dodatna popularizacija tog segmenta prevoza, naročito jer će putovanje željeznicom biti sigurnije.