Adrian Newey otkriva: RB17 će imati atmosferski V10 motor i masu od samo 900 kg
Riječ je o automobilu koji će pokretati atmosferski V10 motor, a ne twin-turbo V8 kao što su mnogi vjerovali. Razlog tome je što Newey želi da hiperautomobil bude što sličniji "monstrumima" iz devedesetih godina prošlog stoljeća, koji su se takmičili na stazama Formule 1. Ovaj motor će "vrtjeti" 15.000 obr/min.
Govoreći u nedavnom Red Bull podcastu, Newey je kazao da će V10 motoru biti pridružen mali električni motor, koji će isporučivati 200 KS. Njegova uloga će biti da pruži prvi stepen prijenosa i "rikverc", kao i da olakša isporuku obrtnog momenta te da učini promjenu stepena prijenosa što više "glatkom".
Cilj je da automobil bude težak do 900 kg, što je itekako impresivno, kao i da stvara downforce od 1,7 tona. Newey je rekao da će automobil stvarati maksimalni downforce pri brzini od 242 km/h, dok će downforce vlastite težine postići pri 193 km/h.
Kako bi dobio odgovarajuće gume za ovakav downforce, Red Bull se udružio s kompanijom Michelin, koja će proizvesti specijalne gume za RB17.
Bit će to jedan od najaerodinamičnijih automobila u historiji, ako ne i najaerodinamičniji kada se u obzir uzme omjer downforcea i otpora zraka. Kako bi se to postiglo, RB17 će imati difuzor i multifunkcionalni aktivni ovjes, što će ga učiniti udobnijim od F1 bolida i LMP1 trkaćeg automobila uprkos tome što je kompleksniji.
Newey je kazao da će RB17 moći ostvarivati vremena kruga kao i F1 bolid, a s obzirom na činjenicu da je riječ o čovjeku s više od 200 pobjeda u utrkama i osvojenih 12 konstruktorskih titula, treba mu vjerovati. Želja Neweyja da automobil "mehanički oprašta" kad ga vozite "oštrije" te da to uopće ne bude zastrašujuće.
Britanac je kazao da je dosta vremena utrošeno na razmišljanje o sistemima koje će automobil imati, a sve u svrhu jednostavnosti korištenja. Jedan od njih se odnosi na rad multifunkcionalnog aktivnog ovjesa te omogućava vozaču da promijeni mehanički balans prijanjanja između obje osovine. To bi ga trebalo učiniti prilagodljivim širokom rasponu vozačkih sposobnosti.
Za one koji će moći izdvojiti milione za ovaj automobil, Red Bull će osigurati i pakete za obuku, uključujući pristup simulatoru prije preuzimanja automobila. Ovog ljeta se očekuje nagovještaj onoga što možemo očekivati, potom se testiranja na stazi nastavljaju tokom 2025. godine, dok bi automobil mogao debitovati najranije na Velikoj nagradi Austrije 2025. godine.
Prvi produkcijski modeli očekuju se 2026. godine, možda i ranije nego je većina prvobitno očekivala. Prema najavama, RB17 bi mogao postati "najluđi" automobil ikada.