Britanski industrijalac David Brown kupio je Aston Martin u februaru 1947. godine za tadašnjih 20.500 funti, a prvi automobil koji je na sebi nosio njegove inicijale (DB1) pokretao je dvolitarski motor koji je "potpisao“ Claude Hill.
Model DB1 čiji je razvoj počeo još u vrijeme Drugog svjetskog rata proizveden je u samo 15 primjeraka, a Aston Martin je svoju reputaciju koja traje i danas stekao s modelom DB2 koji je predstavljen 1949. godine. Kupovinom kompanije Lagonda Aston Martin je u posjed dobio i 2,6-litarski linijski 6-cilindarski motor koji je korišten za pokretanje DB2 koji uz mnogobrojna poboljšanja ostaje u ponudi Astona do 1959. godine kada je zamijenjen s novim modelom DB4.
Aston Martin DB4 bio je prvi automobil proizveden u britanskom gradu Newport Pagnell u kojem kompanija i danas proizvodi svoje automobile, a DB4 je ponuđen u pet različitih verzija među kojima je bio i model sa skraćenim međuosovinskim rastojanjem DB4 GT. Automobil je za pogon koristio potpuno novi 3,7-litarski 6-cilindarski aluminijski motor, a DB4 je bio prvi produkcijski automobil kojem je za ubrzavanje i zaustavljanje (0-160-0 km/h) trebalo manje od 30 sekundi.
Godine 1963. DB4 je zamijenjen modelom DB5 s kojim je stigao 4-litarski 6-cilindarski motor i potpuno sinhronizovan ZF-ov 5-stepeni mjenjač, a DB5 postaje poznat i po "ulozi“ u trećem filmu o britanskom tajnom agentu Jamesu Bondu 007.
Dvije godine poslije DB5 ustupa mjesto većem i udobnijem modelu DB6 s kojim stiže veće međuosovinsko rastojanje, karakterističan "rep“ (koji je pomogao stabilnosti pri velikim brzinama), razdvojeni odbojnici i nešto duži nosači krova. DB6 je ostao u proizvodnji do 1970. godine i prodao se u znatno većem broju u odnosu na prethodna dva modela, a 1967. godine dobio je i (širu i dužu) verziju DBS koja je 1969. godine ponuđena u kombinaciji s V8 motorom.
Sir David Brown (titula koju je dobio 1968. godine) prodao je Aston Martin 1972. godine. Uz prethodni dogovor britanska kompanija njegove je inicijale iskoristila 23 godine poslije, kada je premijerno predstavljen model DB7 koji Brown nažalost nije vidio, jer je preminuo godinu ranije.
Aston Martin DB7 dizajnirao je Ian Callum. a u razvoju automobila učestvovao je i renomirani britanski inžinjerijski i trkaći tim TWR (Tom Walkinshaw Racing) u kojem su razvili 6-cilindarski linijski motor potpomognut mehaničkim kompresorom.
Nakon odluke u Aston Martinu da preskoče broj osam, nasljednik modela DB7 predstavljen je na Sajmu automobila u Frankfurtu 2003. godine, a DB9 koji je ponuđen u dva karoserijska oblika (Coupe i Cabrio) predstavljen je u kombinaciji s 5,9-litarskim V12 motorom i prvi je DB koji je proizveden u novim najmodernijim proizvodnim pogonima Aston Martina. Ubrzo stiže i brojčano ograničena izvedenica DBS koja se u nastavku saradnje s kreatorima filmskih ostvarenja o James Bondu pojavljuju u filmovima Quantum of Solace i Casino Royale.
Aston Martin DB10 nikad nije došao do produkcijskog izdanja, a dva namjenski napravljena primjerka koji su korišteni u posljednjem filmu o agentu 007 (Spectrum) poslužili su kao inspiracija za novu generaciju modela V8 Vantage.
Aktuelni Aston Martinov GT nosi oznaku DB11 i nudi se u kombinaciji s novim 5,2-litarskim biturbo V12 motorom, ali i AMG-ovom 4-litarskom biturbo V8 opcijom, a DB11 uskoro će dobiti i DBS Superleggera verziju na koju bi Sir David Brown zasigurno bio ponosan.