Mali tim inžinjera predvođen Lionelom Martinom i Robertom Bamfordom je proizveo automobil 1914. godine i dao mu nadimak Coal Scuttle, a zamišljen je kao rival Bugattiju. Pod imenom Aston Martin je registrovan 1915. godine iako je bio više prototip nego bilo šta drugo. Prvi svjetski rat je prekinuo razvoj jer se Bamford borio u Francuskoj, da bi u konačnici napustio biznis. Međutim, uprkos njegovom odlasku, rad na Coal Scuttleu se nastavio te je automobil učestvovao na London to Edinburgh Trialu 1919. godine. Automobil je potom konstantno testiran i razvijan ranih dvadesetih godina prošlog stoljeća, a utrkivao u Brooklandsu te je vožen širom Velike Britanije. Često se zaustavljao te je fotografisan, a jedna od lokacija je bio Loch Awe u Škotskoj na putovanju u lov na losose.
Automobil se tokom razvoja mijenjao, a na fotografijama je Coal Scuttle s najmanje dva različita tipa prednjih blatobrana, kao i svjetala te sirena. Zbog toga je automobil teško identificirati, a stručnjak za historiju Aston Martin Steve Waddingham je naveo da na karoseriji nije bilo oznaka.
Uprkos historijskom značaju, Aston Martin je prodao automobil za 50 funti 1924. godine, što je bila značajna suma novca za taj period. Od tada mu se gubi svaki trag.
Moguće je da se automobil nalazi negdje u skladištu, možda i s drugačijom karoserijom, a postoji mogućnost i da je zapravo uništen.