Testirano je 10 proizvođača guma u dvije glavne kategorije - ponašanje po mokroj cesti i kočenje po suhoj cesti.
Continental Premium Contact-6 je pobjednik u svim kategorijama testiranja. Vidljivo je da je na mokroj podlozi Continental ostvario 142 od maksimalnih 150 bodova te je bolji od Michelina za čitava 24 boda na mokrim i kišnim cestama. Continental je postigao bolje rezultate od Michelina Primacy 4 na suhoj cesti za samo 1 bod.
Zanimljiva je i usporedba Bridgestone T005 koji je bolji od Pirelli Cincurato P7 za 4 boda na suhoj podlozi ali je lošiji za 7 bodova na mokroj podlozi. Pirelli Cincurato P7 je bolji od Michelin Primacy 4 za samo 1 bod na mokroj/kišnoj cesti ali je lošiji na 11 bodova na suhoj cesti.
Continental Premium Contact-6 na mokroj/kišnoj cesti je čak 23 boda bolji od Pirelli Cincurato P7 te čak 12 bodova na suhoj cesti. Continental Premium Contact-6 je pokazao bolje rezultate na testiranju na mokroj/kišnoj cesti za čak 30 bodova ispred Bridgestone Turanza T005 i 8 bodova na suhoj podlozi. Zanimljivo za Continental Premium Contact-6 je to da je postigao bolje rezultate na mokroj podlozi od gume Kumho Ecsta HS51 dva (2) puta tj. dvostruko, a od kineskog Nankanga NK Comfort AS-1 čak više od tri (3) puta što predstavlja jednu od najvećih razlika u kvaliteti ikad postignutih na testiranjima guma!
Zaključak testiranja je da je Njemački Continental uspio napraviti savršenu kišnu gumu za kojom najbliži konkurent na mokrim i kišnim cestama zaostaje čak 16 bodova kao i da od kineskih guma ne možemo puno očekivati te da je u gumarskoj industriji još uvijek važeća formula - cijena=kvaliteta !