BAR-Honda je jedan od najrjeđih bolida Formule i potpuno je restauriran
Riječ je o bolidu BAR-Honda 003-004 iz 2001. godine, koji se koristio za utrke tokom ere atmosferskih V10 motora, a za koju mnogi smatraju da je najbolja od svih. Radi se o motoru koji razvija 800 KS i koji se "vrti" do 17.000 obr/min.
Bolid su vozili vozači Olivier Panis i Jaques Villeneuve, a upravo je Villeneuve stigao do podijuma na utrci za Veliku nagradu Njemačke voženoj na stazi Hockenheim. Uspjeh bolida je bio ograničen, no Lucky Strike branding je ostao prepoznatljiv i legendaran.
Nakon što mu je izvađen motor, bolid je smješten u skladište te se pojavio kada je tim promijenio ime, dva puta. British American Racing je otkupila Honda 2005. godine, a tri i po godine kasnije je postao Brawn GP nakon što je japanska kompanija napustila sport.
Tim koji je Ross Brawn kupio za jednu funtu nije imao ni prostor ni novac, naređeno je čišćenje i rasporodaja, a američki biznismen Dan Bythewood je kupio bolid. On je otkupio i prava na bolid, tako da je "naoružan" laptopom punim CAD fajlova zajedno sa svojim timom krenuo u misiju da ga "vrati u život". Između ostalog, nedostajao mu je i mjenjač koji je proizveo Xtrac.
U potrazi za Motorom je kontaktirao Hondu, koja nije bila zainteresovana da mu ga isporuči, a imala je mogućnost da mu ga oduzme ukoliko bi ga potražio negdje drugo. U vrijeme kada se bolid koristio za utrke, motori su bili toliko "potrošni materijal" da su timovi imali posebne pogonske jedinice samo za kvalifikacije. Stoga je bilo jasno da je Danu potreban pouzdaniji motor. Obratio se Cosworthu te je dobio 3,0-litarski V10 LK motor, koji je koristila ekipa Jordana 2003. godine, a koji je Cosworth pripremio po 2005 TJ specifikacijama kako bi duže trajao. Bilo je to još veće "čudovište" od originalnog, jer se ovaj motor "vrtio" do 18.600 obr/min. Zvuk ovog motora probija granicu dozvoljene glasnoće na većini staza, koja iznosi 150 dB.
Potom se dao u potragu za naprednijim upravljačem, a onaj koji se vidi na fotografijama pripadao je bolidu Jensona Buttona iz 2007. godine. Upravljač je bio zaštićen kodovima koje niko nije znao, tako da je morao biti hakovan kako bi "prihvatio" nove stvari koje je tim želio da radi.
Također, 13-inčnim felgama je "istekao rok", tako da je Dan naručio nove. Trebala su mu tri OZ Racing seta, no pravilo minimalne narudžbe je više od deset, tako da ih sada ima i na razervi.
Većina onog što se može vidjeti, uključujući aerodinamiku, ovjes, Xtrac 6-stepeni mjenjač i Koni amortizere, odgovara vremenu bolida. Projekt se sada bliži završetku gotovo 15 godina nakon što je Dan kupio bolid.
Nakon testiranja i mapiranja motora, Dan planira učestvovati na historijskim utrkama.