Bentley je prvo izdanje W12 motora predstavio 2003. godine u luksuznom Coupé modelu Continental GT, a zvanično je potvrđeno da će Britanci gromoglasni 6-litarski motor (iza čijeg nastanka zapravo stoji Volkswagen pod čijim okriljem je i Bentley) u svoje automobile ugrađivati do aprila naredne godine.
Modernizovan i pojačavan kroz više od 20 godina, 6-litarski biturbo W12 motor će prije prestanka proizvodnje biti ispod dugog prednjeg poklopca u više od 105.000 proizvedenih Bentleya, a odustajanje od najvećeg motora u ponudi u Creweu pravdaju odlukom iz 2021. godine prema kojoj će od 2030. godine proizvoditi samo elektropokretane automobile.
U Bentleyu najavljuju da su već pripremili posljednju evoluciju 6-litarskog biturbo W12 motora koji je rezervisan za brojčano ograničeno izdanje modela Batur za koji treba izdvojiti dva miliona dolara, a uz odlazak sa stilom stiže 750 konjskih snaga i 1.000 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Standardna verzija motora (659 KS) s W konceptom, koji ga čini četvrtinu kraćim od standardnog V12 motora, i dalje je u ponudi za aktuelne modele Continental GT, Flying Spur i Bentayga. U Bentleyu nisu otkrili koliko dugo će primati narudžbe za 6-litarsko inžinjerijsko „remek djelo“ koje se sklapa ručno.