U Bentleyu su proizveli i ugradili svoj posljednji 6,75-litarski V8 motor iz L-Serije koji je, uz adekvatne modifikacije i poboljšanja u duhu vremena, bio u ponudi slavne britanske automobilske kompanije još od 1959. godine.
Prema posljednjim informacijama mjesto čuvenog V8 motora koji je napravljen u više od 36.000 primjeraka zauzet će znatno čišći i štedljiviji V6 motor kojem će asistirati hibridna tehnologija.
Posljednji V8 motor koji razvija 537 KS i 1.100 Nm najvećeg obrtnog momenta ručno je sastavljalo sedam specijalista kojima je za posao trebalo 15 sati, a konačno odredište pronašao je ispod dugog poklopca Bentleyevog ultraluksuznog modela Mulsanne koji na sebi nosi oznaku 6.75 Edition.
Zajednički proizvod inžinjera Bentleya i Rolls-Roycea premijerno je predstavljen sredinom pedesetih godina 20. stoljeća, a u svojoj prvoj formi 6,2-litarski V8 motora koji je ugrađen u Bentley S2 razvijao je nešto više od 180 KS.
S povećanjem radne zapremine, konstantnim poboljšanjima različitih komponenti i uvođenjem turbopunjača snaga motora konstantno je rasla, a u Bentleyu s ponosom ističu da je emisija izduvnih gasova u posljednjem izdanju L-Serije čak 99 posto manja od emisije koju je proizvodio motor iz prve proizvedene serije.