Bentley je treću generaciju modela Flying Spur predstavio ove godine, a u britanskoj automobilskoj kompaniji u međuvremenu su proširili ponudu pogonskih opcija, pa se "leteća mamuza“ pored 6-litarskog biturbo W12 motora koji razvija 635 KS sada nudi i u kombinaciji s nešto slabijom 4-litarskom biturbo V8 opcijom.
Manja radna zapremina i manje cilindara imaju pozitivan efekat na masu Bentleyeve 5,3-metarske ultraluksuzne limuzine koja je u odnosu na W12 opciju "smršala“ 107 kilograma, što definitivno ide u prilog upravljivosti (bolje izbalansiranog) Flying Spura čiji 4-litarski V8 motor uz asistenciju dva turbopunjača razvija 550 KS i raspolaže sa 770 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za distribuciju na obje osovine zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač.
Bentley Flying Spur V8 u odnosu na verziju W12 prilikom ubrzanja od 0 do 100 km/h kasni samo 0,3 sekunde i umjesto 333 razvija "samo“ 318 km/h. Smanjenju potrošnje goriva i emisije izduvnih gasova pomaže automatska deaktivacija četiri cilindra u situacijama u kojima vozaču treba tek četvrtina raspoloživog obrtnog momenta.
Proces proizvodnje za svaki primjerak traje nešto više od 100 sati, a u Creweu za Flying Spur V8 bez opcionih dodataka zauzvrat traže nešto manje od 170.000 eura.