Redux je za BMW E30 M3 izabrao 2,3-litarski četverocilindrični motor i povećao njegovu zapreminu na 2,5 litara. Kupac je želio i turbopunjač, ali kompanija nudi i verziju s atmosferskim motorom. Pomenuti motor s turbopunjačem isporučuje 390 KS i 529 Nm obrtnog momenta, a uparen je sa 6-stepenim manuelnim mjenjačem, dok je petostepeni mjenjač dostupan opciono. Za bolju trakciju se brine diferencijal s ograničenim proklizavanjem na stražnjoj osovini.
Automobil ima prilagodiljive amortizere, AP Racing kočiona liješta sa šest cilindara naprijed te četiri cilindra nazad, dok su karbon-keramički diskovi opcija.
Redux je poveo računa i o karoseriji pa je M3 dobio branike, krov, blatobrane i pragove karbonskih vlakana. Opcija će biti i karbonski poklopac motora.
Unutrašnjost je bogata Alcantarom kojom su presvučeni nebo, paneli na vratima i centralna konzola, dok se putnici smještaju u kožom presvučena Recaro sjediša. Stražnjeg sjedišta nema, nego je tu samo obična klupa.