Ian Robertson, član Uprave BMW AG-a, zadužen za prodaju i marketing: "U novembru kao i u prvih jedanaest mjeseci godine uspjeli smo postaviti nove prodajne rekorde. Klijenti su vrlo pozitivno reagirali na nove modele naših vozila. Na putu smo da dostignemo planirani broj od dva miliona prodanih vozila".
Broj prodanih vozila marke BMW povećao se za 6,2% u novembru, što je ukupno 158.953 vozila. U prvih jedanaest mjeseci isporuke te marke veće su za 9% (1.633.722 vozila).
BMW serije 2 Active Tourer prodan je već u 6.918 primjeraka. Uspješne prodajne brojke pokazuju i BMW serije 3, 4, 5, X4 i X5. Najveći porast doživio je BMW X5, koji se od početka godine prodao za 34,7% više nego prethodne godine.
BMW "i" modeli su ukupno prodani u gotovo 15.000 primjeraka od čega su 13.849 BMW-a i3 a 1.129 BMW-a i8.
MINI vozila su u studenom bilježila rast za 16,7% više nego u isto vrijeme prošle godine. Za lagani pad prodaje na godišnjoj razini od 3,3% na 265.404 vozila odgovorna je promjena modela početkom godine.
I BMW Motorrad doživljava lagane poraste. U novembru su prodana 7.411 motocikala i skutera, što je za 0,9% više nego u isto vrijeme prošle godine. Na godišnjem nivou prodaja je porasla za 7,0%.
BMW grupa uspjela je u prvih jedanaest mjeseci u svim regijama zabilježiti porast prodaje. U Evropi broj prodanih vozila na godišnjem nivou porastao je za 4,8% (822.050 vozila). Na azijskom tržištu prodano je čak 14% više (595.101 vozila), dok je u Americi prodano 3,4% više vozila nego u 2013. (425.031 vozila).