Prvi Veyron 16.4 proizveden je prije 10 godina. Od tada do danas Bugatti je, zaključno sa posljednjim primjerkom koji se krije iza naziva Veyron Grand Sport Vitesse La Finale, napravio samo 450 primjeraka ekstravagantnog supersportskog automobila koji je u međuvremenu osvojio mnoge prestižne nagrade i ušao u Guinnessovu Knjigu rekorda kao najbrži automobil na svijetu koji se može koristiti u javnom prometu.
Pored nekoliko manjih kozmetičkih dodataka i prigodne oznake "La Finale", posljednji Veyron izvana i iznutra podsjeća na prvi proizvedeni primjerak, jer je obojen dvobojnom šemom koju su u Bugattiju preferirali na samom početku proizvodnje. Poput drugih Veyron edicija i Grand Sport Vitesse La Finale pokreće strašni 16-cilindarski benzinski motor koji uz asistenciju 4 turbo-punjača razvija 1.200 KS i nudi 1.500 Nm najvećeg obrtnog momenta. Automobil od 0 do 100 km/h stiže za 2,6 sekundi, a njegova maksimalna brzina iznosi nestvarnih 410 km/h. Podsjećanja radi, za ulazak u Guinnessovu knjigu rekorda, Veyron je u ediciji Super Sport stigao do 431,072 km/h.
Odlaskom Veyrona sa scene proizvodni kapaciteti Bugattija u francuskom gradiću Molsheim uskoro će se pripremiti za proizvodnju nasljednika koji bi trebao nositi naziv Chiron (u čast automobilskog trkača Louisa Chirona).
Očekuje sa da će motor novog Bugattijevog automobila razvijati 1.500 KS, što bi trebalo biti dovoljno za maksimalnu brzinu 463,5 km/h.
U Bugattiju naglašavaju da Chiron neće biti samo redizajniran i pojačan Veyron (i Pierre Veyron je bio trkač), jer će se za njegovu proizvodnju koristiti čak 92 posto novih komponenti. Konceptni Chiron trebao bi se pojaviti do kraja godine, a proizvodnja bi trebala krenuti naredne godine.