Bez hibridnog sistema
21

Chevrolet predstavio najsnažniji model Corvette dosad

E. L.
Posljednje izdanje modela Corvette s poznatom oznakom ZR1 pokreće 5,5-litarski biturbo V8 motor koji razvija 1.078 KS, što ga čini najsnažnijim američkim V8 motorom koji je do sada ugrađen u produkcijski automobil.

Chevrolet je svijetu otkrio prvi model Corvette s motorom koji razvija više od 1.000 konjskih snaga, a iza poznate oznake ZR1 koja je generacijama krasila najsnažnija izdanja Chevroletovog dvosjeda ovaj put krije se centralno smješten 5,5-litarski V8 motor koji uz podršku dva turbopunjača razvija 1.078 konjskih snaga pri skoro 8.000 obr/min i 1.123 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju zadužen ojačan i rekalibriran 8-stepeni automatski mjenjač s dva kvačila.

Uz omjer snage i mase koji je bolji od omjera Bugattijevog "čudovišta" Veyron, Corvette ZR1 (kojem ne asistira hibridni sistem) razvija više od 340 km/h. Četvrtinu milje (402 metra) pređe za manje od 10 sekundi, a Chevrolet će ga kupcima ponuditi u dva karoserijska oblika (Coupé i Cabrio). Masa nešto lakše Coupé verzije iznosi 1.665 kilograma.

Zasnovan na osnovici verzije Z06, ZR1 sa sobom donosi nekolicinu novih (opcionih) karbonskih karoserijskih komponenti koje su optimizirane za jurnjavu i adekvatno prijanjanje na zatvorenim stazama, a mnogo toga dorađeno je i na motoru (LT7) koji s motorom iz Z06 dijeli samo blok. Iza karbonskih felgi na kojima su gume Michelin Pilot Sport Cup 2R kriju se karbonsko-keramičke kočnice i elementi dorađenog adaptivnog ovjesa koji, prema riječima glavnih inženjera na projektu ZR1, i dalje osigurava dovoljno uglađenosti za korištenje na javnim cestama.

U Chevroletu još uvijek šute o cijeni najsnažnijeg izdanja modela Corvette do sada čija proizvodnja počinje naredne godine, ali se nezvanično spominje da će ZR1 koštati oko 150.000 dolara.