"Ide u proizvodnju. Željeli smo 2023. godine isporučiti potpuno certificirane primjere modela 21C, tako sam bio fokusiran samo na to. Također, sada imamo kompanije poput Aston Martina i Mercedesa koje su naši klijenti, kao i velike kompanije iz aerospace i odbrambenog sektora. Među njima je General Atomics s kojim radimo na dronovima veličine borbenog aviona F16. Uzeli smo dron koji je imao 184 komponente trupa te smo taj broj smanjili na četiri. Smanjili smo vrijeme proizvodnje s 12 dana na 12 sati. Sada nam dolaze druge aerospace kompanije i pitaju nas kako smo uspjeli u tome", izjavio je Kevin.
Kompanija je zbog procesa 3D printanja veoma zauzeta, ali je hibridni superautomobil 21C tek početak za Czingerove automobile.
"Dugoročno, Czinger će kao brend uvijek voditi politiku malog volumena i visokih performansi, no mi razvijamo nove tehnologije, nove konfiguracije motora, nove mjenjače i električne motore zajedno sa sistemima hlađenja. To će sve vremenom doći na masovno tržište. Već smo manje - više dizajnirali naše novo vozilo. To će biti prilično nevjerovatan automobil. Hyper GT je jedna opcija, ne mogu reći više od toga. No, reći ću da nam je cilj proizvesti šest unikatnih automobila do kraja desetljeća", kazao je Lukas, Kevinov sin i poslovni partner.
Czinger 21C koristi kombinaciju 2,9-litarskog V8 motora i dva električna motora, koji isporučuju 1.233 KS na sva četiri toka. Ranije se špekulisalo da će Hyper GT slijediti taj recept, no to možda i neće biti slučaj.