Duster u centru pažnje
13

Dacia je brend s najvjernijim kupcima u Njemačkoj

A. M.
Prema novoj studiji koju je provela platforma Dataforce, Dacia je automobilska marka s najvjernijim kupcima na njemačkom tržištu. Procenat kupaca lojalnih rumunskom brendu u ovoj zemlji je 20 posto veći od prosjeka autoindustrije.

Navikli smo na odlične prodajne rezultate Dacije zadnjih godina, pa nije čudo što se neki modeli Dacije nalaze u vrhu najprodavanijih automobila na evropskom tržištu.

Razlog su pristupačnije cijene u odnosu na druge modele etabliranih proizvođača, ali i niski troškovi održavanja. Iz tog razloga, rumunski brend uživa u velikom broju lojalnih kupaca čak i na najvažnijim i najvećim tržištima na Starom kontinentu, što potvrđuje i primjer iz Njemačke.

Prema novom istraživanju platforme Data Force, Dacia je automobilska marka s najvjernijim kupcima u ovoj zemlji. Studija, koju je preuzela publikacija Profit, pokazuje da je skoro 80 posto starih kupaca Dacije ponovo kupilo novi automobil rumunske marke u 2023. godini. Štaviše, prema pokazateljima ovog istraživanja, procenat kupaca lojalnih brendu Dacia je 20 posto veći od prosjeka autoindustrije.

"Dacia uspijeva da privuče upravo one kupce koji se stalno vraćaju. To je nešto što gotovo nikome drugom ne polazi za rukom", rekao je Marc Odinius, izvršni direktor Data Force-a.

U segmentu kompaktnih SUV vozila, Dacia Duster je imao najveći nivo lojalnih kupaca u 2023. godini. Slučajno ili ne, još jedan model koji se proizvodi u Rumuniji i koji je relatvno mlad, Ford Puma, takođe je bio model kojem se kupci vraćaju, samo u kategoriji malih SUV vozila.

Grafikon lojalnosti prema markama automobila pokazuje da je Tesla na drugom mjestu sa 75 posto kupaca koji se vraćaju američkom brendu, dok je "podij" upotpunila Mazda. Istovremeno, Tesla je brend sa najvernijim kupcima u segmentu električnih automobila, ispred Volkswagena i BMW-a.